Brev:
Jeg er bekymret for om min 7 mdr. dreng får mælk nok
25. september 2008
Alder:
7 mdr.
Jeg er bekymret for om min 7 mdr. dreng får mælk nok
Hej Helen.
Jeg er bekymret for om min 7 mdr. dreng får mælk nok???
Han er ikke længere ret interesseret i at amme, men tager dog en lille tår ved 05 tiden om morgenen og inden den sidste eftermiddags lur (hvor jeg ikke tror det er ret meget han får).
Hvor meget mælk skal han have tilsvarende hans alder pr. dag??
Er det for store portionen grød/mos han får?
Han vokser fint.
Hans mad mønster:
05.00 : ammer
08.30 : grød 1 1/2 dl.(tilsat nan2 = 90 ml)
12.00 : grød 1 1/2 dl.(tilsat nan2 = 90 ml)
14.30 : sutteflaske ca 150 - 200 ml.
17.30 : mos 1 1/2 dl.(tilsat nan2 = 60 ml)
19.30 : vælling 150 - 200 ml.
På forhånd tak!!!
Hilsen den bekymret mor